onsdag 18 april 2018

naturlig prozac

Lämnade bilen på jobbet, tog metron till centrum, drack en smoothie, köpte allergimedicin, kontaktlinser, ett par skor och två kavajer (- fel storlek? tänkte jag när jag prövade dem hemma senare, sablar! -) drack en smoothie till, promenerade hem via Granit där jag köpte nya galgar för nya kläder, drack en smoothie till, drog på mig trikåerna och drog ut på stan, igen. Idag var det lätt att springa och jag blev sjukt lycklig men till sist blev jag också så hungrig att jag trodde jag skulle avlida. Släpade mig hem och slängde i mig en tallrik avocado, skinka, ägg och räkor. 



Nu försöker jag bli sömnig. Det lyckas inte särkilt bra så hällde upp ett glas rödvin som hjälp. Imorgon bitti är jag säkert lika sömnig som imorse då jag tvangs snooza för att se vidare på min dröm, där en udda tant - som senare visáde sig vara jag själv - hade en liten mysig bokbutik.